Gammal skåpmat.

Lite ”rester” från mina anteckningar i facebook.

 

”Skrivandeprocesser har nästan ingen likhet alls med målarprocesser.

Den enda likhet det har för mig är att det inte är någon terapi, bara jobb. 

En del människor söker inspiration.

Inte jag.

Jag har äntligen lärt mig att det är det som gällde mig som 13-åring, gäller än idag.

Sätt igång och gör jobbet. Blir det skit…bearbeta om det.

 

Inget är ett misslyckande, allt är bara lärdom.”

 

ImageAlla kan vi behöva känna oss lite upplysta mellan varven dock. Några av mina lampor som ska hitta sig en ny plats och ligger på vänt. Lite beslutsångest över var krokar och fästen skall sitta någonstans.

Kommentera

